diumenge, 8 de setembre del 2013

"Un proyecto entre todos"

Avui, casualment he anat a para a la següent entrada: http://mon-infantil.blogspot.com.es/2013/09/un-proyecto-entre-todos-por-los-200.html?m=0
M'ha semblat un projecte molt interessant, i que no coneixia. Aquest tracta de la col·laboració entre blocs amics per fer un recull de materials i recursos. Ja són gairebé 160 participants!
Com bé ja sabeu, els que em coneixeu, una de les coses que més m'agrada és poder compartir aquelles coses que faig, i poder aprofitar la feina feta per companys i companyes! Així que aquest projecte és una bona proposta per totes aquelles persones que tenen aquesta manera de pensar.
A més, tenen un sites https://sites.google.com/site/unproyectoentretodos/ on hi ha el recull que han anat fent.
Felicitats per la feina feta! Continueu així!

2 comentaris:

  1. Encantada de tenir-te entre nosaltres.
    Benvinguda i gràcies per la difusió tant del projecte com del meu blog.
    Besitos. ♡

    ResponElimina
  2. Només faltaria Mireia!!
    Moltes gràcies per acceptar-me en aquest projecte tant interessant i "xulo" que esteu duent a terme!
    La veritat es que m'encanta la idea, i avui a la feina n'he estat parlant amb companyes. Ho trobo molt pràctic i interessant.
    Una forta abraçada!

    ResponElimina